Pod marka Labo Apartment świadczymy usługi zakwaterowania, tzw. najmu krótkoterminowego, od 2016 roku.
Lokale, w których świadczymy usługi tzw. najmu krótkoterminowego, są przez nas wynajmowane od ich właścicieli. W zależności od ustaleń podpisujemy umowę ze stałym czynszem, gdzie właściciel co miesiąc otrzymuje tę samą kwotę czynszu najmu, lub z tzw. czynszem dzielonym, gdzie wysokość czynszu jest uzależniona od wysokości wypracowanego przez nas przychodu z mieszkania w poprzednim miesiącu. Ta druga opcja przynosi właścicielom wyższe dochody, ale wymaga od nich inwestycji w wyposażenie obiektu. Należy, w tym wariancie umowy, spodziewać się również dużych różnic w miesięcznych dochodach, które są uzależnione od sezonowości usług zakwaterowania. Oferujemy jasne zasady, przedstawiamy listę naszych zadań, ustalamy obowiązki właściciela, a w przypadku zainteresowania umową z czynszem dzielonym przygotowujemy symulacje dochodów właściciela itd.
Bezpieczeństwo właściciela
Właściciel unika kłopotów z nieuczciwymi najemcami długoterminowymi, niedbającymi o ich mieszkanie lub wykorzystującymi niedoskonałości ustawy o ochronie lokatorów (kłopoty z wyegzekwowaniem czynszu lub eksmisją nieuczciwych najemców). W przypadku umowy pomiędzy właścicielem a firmą nie mają zastosowania zapisy tej ustawy.
Spokój i wygoda
Umowa z Labo Apartment zdejmuje z właściciela wszelkie uciążliwości związane z poszukiwaniem najemców długoterminowych i stresem związanym ze stanem mieszkania jaki zastanie po ich wyprowadzce. Z większością właścicieli naszych obiektów związani jesteśmy od wielu lat.
Bezpieczeństwo mieszkania
W związku ze świadczeniem w mieszkaniu usług zakwaterowania, zwanych najmem krótkoterminowym, pracownicy Labo są w lokalu niemal codziennie.
Po każdej zakończonej rezerwacji mieszkanie jest sprawdzane pod kątem ewentualnych usterek sprzętu i wyposażenia. W przypadku drobnych napraw wykonywane są one na miejscu przez kontrolerów, do większych napraw wzywany jest nasz konserwator. Wszystkie naprawy są więc wykonywane na bieżąco, a koszt ewentualnych zniszczeń (zdarza się naprawdę rzadko) pokrywany jest przez nas lub z kaucji pobieranej od gości.
POBIERAMY KAUCJĘ OD GOŚCI
Pobieramy od gości kaucję na czas pobytu – co znacznie zwiększa ich odpowiedzialność za obiekt i minimalizuje ryzyko zniszczeń oraz prób wyłudzenia dodatkowych usług. Dodatkowo eliminuje to nieuczciwych gości lub tych szukających obiektu na zorganizowanie imprezy.
DBAMY O SPOKÓJ SĄSIADÓW I MIENIE WŁAŚCICIELA
Jesteśmy liderem we wdrażaniu nowych technologii na rynku zakwaterowania. Jako pierwsza firma w Polsce wdrażamy urządzenia i projekty zabezpieczające mieszkania przed „imprezowiczami”, nadmierną liczbą gości czy kradzieżami wyposażenia. Używamy m.in. Czujników hałasu powiadamiających naszą recepcję o przekroczeniu wyznaczonych limitów natężenia dźwięku, mamy też systemy monitorujące liczbę osób przebywających w obiekcie czy urządzenia rejestrujące kradzież oznaczonego wyposażenia.
UBEZPIECZAMY RZECZY WŁAŚCICIELA
Ubezpieczamy mienie Właściciela zgodnie z potrzebami usług zakwaterowania (m.in. od kradzieży bez włamania czy dewastacji) oraz zabezpieczamy Właściciela od roszczeń gości w przypadku urazów odniesionych w obiekcie.
WYRĘCZAMY WŁAŚCICIELA W PRZYGOTOWANIU MIESZKANIA
Minimalizujemy potrzebę angażowania się Właściciela w przygotowanie mieszkania pod najem krótkoterminowy, urządzanie lokalu, kupowanie i dostarczanie niezbędnego wyposażenia (część konkurencji wymaga od właściciela dostarczenia do mieszkań np. nowego czajnika czy zasłon po uszkodzeniu ich przez gości albo nawet nowej żarówki, gdy stara się przepali).
STALE DBAMY O STAN MIESZKANIA
Na bieżąco realizujemy podstawowe naprawy i usuwamy drobne awarie w obiekcie oraz uzupełniamy wyposażenie, które uległo zużyciu lub uszkodzeniu. Zlecamy i nadzorujemy zewnętrzny serwis w razie awarii urządzeń w mieszkaniu, oraz wszelkie większe prace remontowe.
DYWERSYFIKUJEMY KANAŁY SPRZEDAŻY
Nie opieramy się wyłącznie na rezerwacjach z portali rezerwacyjnych – około 1/3 rezerwacji w obiektach to te dokonywane przez naszą stronę www oraz stali klienci korporacyjni (co zwiększa przychody z rezerwacji poprzez ominięcie prowizji portali rezerwacyjnych).
ZATRUDNIAMY TECHNOLOGIĘ DO USTALANIA CEN
Ceny noclegów w naszych obiektach są ustalane w oparciu o sugestie oprogramowania do zarządzania przychodami z usług zakwaterowania. Są one proponowane na podstawie analizy trendów w zakwaterowaniu, obłożenia i cen w konkurencyjnych obiektach.
PRZYJMUJEMY PÓŹNE LAST MINUTE
Przyjmujemy rezerwacje last minute do godziny 24.00. Większość operatorów kończy przyjmowanie rezerwacji w godzinach 20.00-22.00 Możemy wydłużyć czas przyjmowania rezerwacji last minute dzięki całodobowej pracy recepcji.
Jeśli nie jesteś pewien czy to coś dla Ciebie, lub chcesz porozmawiać zadzwoń lub napisz. Odpowiemy na wszystkie pytania. Umówimy się na obejrzenie mieszkania i przedstawienie symulacji potencjalnych dochodów.
Labo Apartment to marka, pod którą od 2016 roku oferowane są usługi zakwaterowania w mieszkaniach na tzw. wynajem krótkoterminowy.
Mamy duże doświadczenie w zarządzaniu zakwaterowaniem, jesteśmy w stanie maksymalizować zysk z każdego mieszkania proponując właścicielom formę współpracy gwarantującą bezpieczeństwo mieszkania i wysokie zyski.
Właściciele firmy prowadzącej markę Labo Apartment są uznanymi w środowisku ekspertami z zakresu usług zakwaterowania. Prowadzą szkolenia, prelekcje i konsultacje dla przedstawicieli branży z całego kraju. Są założycielami Polskiego Stowarzyszenia Wynajmu Krótkoterminowego – jedynej organizacji branżowej reprezentującej firmy zajmujące się usługami zakwaterowania w tzw. apartamentach na doby.